Επισκεψιμότητα ιστολογίου


Σχετικό με το εξεταστικό (και όχι μόνο)


Ενδιαφέρον θα είχε και η μελέτη της προέλευσης των επισκεπτών (π.χ. από συνδέσμους εσωτερικών μηνυμάτων φόρουμ).

Κουίζ: πώς να τροποποιήσεις μια βασική, ορθή -εκπαιδευτικά και επιστημονικά- ιδέα ώστε να ικανοποιήσεις τα συντεχνιακά σου (και όχι μόνο) ζητήματα; Πώς να ανακατέψεις όλη την Τριτοβάθμια και (τουλάχιστον) 100.000*2 μαθητές;
Γονείς - μαθητές και Τριτοβάθμια Ιδρύματα θα αντιληφθούν το πρόβλημα που εσκεμμένα δημιουργείται; Όταν οι μεν θα συμπληρώσουν μηχανογραφικό και οι δε κληθούν να εκπαιδεύσουν το δυναμικό τους τότε σίγουρα θα καταλάβουν.

Back to the future λοιπόν: από τον Ιούλιο 2013 προσπαθούμε να μην επιτρέψουμε την επαναφορά των Δεσμών στην χειρότερη εκδοχή τους, να εξηγήσουμε το πρόβλημα. Που να ξέραμε τότε, ακριβώς τον τρόπο που αντιλαμβάνονται οι περισσότεροι την εκπαίδευση: σαν βοσκότοπο. Ο καθένας θα πορευτεί με τις ευθύνες που του αναλογούν.